[Talk-cz] Historie OSM dat ČR

Aleš Janda openstreetmap na kyblsoft.cz
Středa Prosinec 9 19:53:08 UTC 2009

Tak, hlásím, že aktuální GpsMid se automatiky generuje sem:

http://osm.kyblsoft.cz/gpsmid/

Paměť by mohla být v budoucnu problém, ale zatím není, tak se to bude generovat
vždy přes noc z den starých dat.

Bohužel to nemůžu otestovat, protože na můj telefon to z nějakých důvodů nejde
nainstalovat (už jsem to tu popisoval), vyzkoušel by tedy ten midlet někdo? Je
tam prostě celá mapa ČR, myslím, že to může být dost užitečné.. Jestli to prostě
chodí.

A za další - používáte nějakou speciální úpravu stylu, kterou by stálo za to při
generování použít?

Aleš Janda