[Talk-cz] OpenTrackMap a turistické značky

Karel Volný kavol na seznam.cz
Neděle Prosinec 20 09:45:28 UTC 2009

Zdravím.

> Tento styl normálně vykresluje všechny linie, které mají libovolnou hodnotu
> tagu kct_barva nebo marked_trail_barva, tj. ty které vrátí následující SQL
> dotaz:

tak jsem si to z toho mailu vykopíroval a zkusil pustit samostatně, a po
nahrazení &prefix; => planet_osm mi to hází chybu:

psql:mail.mbox:10: ERROR:  syntax error at or near "as"
LINE 10: AND (marked_trail_blue IS NULL)))) as red_track
                                            ^

takže proč se nevykreslí značky odhaleno, PostgreSQL 8.4.1 ten dotaz
neschroupá, ale mé chabé znalosti SQL nestačí na to, abych tušil, co se mu
nelíbí, a jak to spravit :-(

K.