[Talk-cz] OpenTrackMap a turistické značky

Karel Volný kavol na seznam.cz
Neděle Prosinec 20 15:56:30 UTC 2009

Zdravím.

> Nastrel - mozna je to spatne zazavorkovane nebo chybi nektere z poli,
> testnul bych to primo do konzole, tam to bude asi hlasit podrobnejs co
> se mu nezda. Jsou tam v unionu dva selecty => testnout kazdy zvlast zda
> neco vraci.

dík za tip, takže problém je v druhém selectu -
ERROR: relation "planet_osm_track_rels" does not exist

Google napoví, že s tímto má něco společného skript relations2lines.py, a o
tomto se dozvídám na
http://geoinformatics.fsv.cvut.cz/gwiki/Custom_OpenStreetMap_Rendering_-
_OpenTrackMap_Experience#Automatic_Server_Updates že "Also remember that the
relations2lines.py script has to be re-run each time the data are changed."
... aha, no tak asi i napoprvé, nejen po změně

aby to vůbec šlo spustit, je potřeba mít nainstalovaný balík psycopg

a v default.style, co je v svnku, chybí oproti návodu řádek:

way network text linear

takže s těmito úpravami se zdá, že už to jede ... takže aktualizované dlaždice
opět postupně uploaduju na http://otm.hajnet.cz/tiles a tiles_hq

K.