[Talk-cz] Statistiky uživatelů

hanoj ehanoj na gmail.com
Středa Prosinec 23 16:02:25 UTC 2009

> Nevím jestli si úplně rozumíme. To omezení 8.000 změn je za den, nikoli za jeden
> changesety. Changesety se neberou vůbec v úvahu, v úvahu se bere vždy jen to,
> kdy to bylo posláno. Takže tady by to nemělo vadit.
*** ano rozumim, moznosti changesetu jsem na jinem miste zminoval
predevsim proto, ze na nem jde jednoduse poznat hromadny import od
prace a jit tak pod granulitu jednoho dne:
a) hromadny import 8.000/1hod
b) manualni prace 8.000/24hod

Dale se snazim rici, ze algoritmus by mel vyhazet cely den kdy dojde k
prekroceni magicke hranice importu. 8.000 zmen je pro nekoho tyden,
mesic manualni prace.

> Kromě toho bych nechtěl hromadné importy úplně eliminovat. Ono udělat hromadný
> import vyžaduje spoustu přípravy, korespondence a hlavně práce. Čest všem, kteří
> se do nějakého užitečného importu pustili. Jde jen o to tuto "práci" adekvátně
> promítnout ve statistikách.
*** Nikomu samozrejme nechci nic brat, jenom mi jde o to, aby moje
jmeno bylo co nejvyse.

*** Otazkou je, co chcete zobrazovat. V prvni tride ZS se rozdavali
hvezdicky a slunicka jako odmenu za ruzne aktivity deti. Deti jsou
odmenovane na zaklade snahy, nikoliv za meritelne dosahovane hodnoty
vybrane veliciny.
*** Jestlize rikate, ze se jedna o tabulky "aktivity uzivatelu", pak
by tyto "aktivity" mely byti stejne pro vsechny (alespon elementarne).
Chcete-li ocenovat praci na hromadnem importu, pridejte i chvalihodnou
praci na SVN, OTM, JOSM, propagaci...

zdravi
hanoj