[Talk-cz] osmoverlay

karpi.lists na email.cz karpi.lists na email.cz
Středa Prosinec 30 14:04:03 UTC 2009

Zdravím,..
..hrál jsem si trochu s osm datasetem a vzniknul z toho takový malý overláyek.. Zobrazuje některé prvky, které jsou pro naší krajinu charakteristické, ale globální mapnik je povětšinou bohužel ani nerenderuje, Takže se tam zobrazují křížky, boží muka, pomníčky, ale i komíny a stožáry ..

tzn. bodové tagy (momentálně) :

historic=memorial
historic=wayside_cross,
historic=wayside_shrine,
historic=ruins - jako hrady, ale to je dost pochybné
historic=castle
historic=monastery
natural=cave_entrance,
natural=bathing,
man_made=chimney,
man_made=fireplace (to jako ohniště),
man_made=tower,
man_made=water_tower

..další podněty vítány.

Jestli se k tomu dostanu, ještě dodělám nějakou slušnější legendu. Potíž je v tom, že to jsou mapy dynamicky generovaný na dotaz, takže tím pádem /velice/ pomalý - hlavně při vysokých zoomech. Proto jestli si chcete prohlídnout nějaký územíčko, tak doporučuju nejdřív zazoomovat co nejhlouběji a teprve potom zapnout overlay.. Celkový pohled je taky možný (a zajímavý), ale počítejte alespoň tak s minutou na rendering.. .) Žádnej tiling se zatím nekoná. To až podle zájmu. Updaty doufám, že se mi nějak podaří zprovoznit tak týdenní.

Ještě tam jsou jako linie turistické značky kčt - z relací, jednoduše, jako barvy bez dalších rozlišování a nějakáho lazení. ty jsou nepatrně rychlejší.

http://gismaster.liberix.cz/osmoverlay.html
Je to docela zajímavej pohled, nic víc. ,)

                                                                                                       zatím, pk