[Talk-cz] osmoverlay

Kubajz kubajz na kbx.cz
Čtvrtek Prosinec 31 09:30:49 UTC 2009

Ahoj,

ja vzdy pozadavky na vykreslovani v hlavni mape davam jako bug v tracu a
celkem to funguje. Uz se na moji zadost zacaly renderovat koty kopcu s
nadmorskou vyskou, viewpointy a dnes mi i prisla nejaka zmena stavu u
tower...
Nekdy to trva dele, nekdy to neni mozne z technickych duvodu vubec
udelat, ale jindy to udelaji hned.