[Talk-cz] Tagovani turistickych stezek

Radek Bartoň blackhex na post.cz
Pondělí Únor 9 09:07:27 UTC 2009

On Saturday 07 of February 2009 15:10:16 Jiri Klement wrote:
> Ahoj,
>
> Po nedavne diskuzi o sjednoceni tagovani turistickych stezek se
> Slovenskem me napadlo nekolik napadu, jak znaceni stezek vylepsit.
> Jsou k dispozici tady:
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Hiking/Trails
>
> Byl bych rad, kdyby jste je trosku okomentovali. Pokud me
> neprevedcite, ze jde o naprosty nesmysl, tak je zkusim navrhnout na
> talk na openstreetmap.org :-)
>
> --
> Jiri Klement

Ahoj.

Omlouvám se, že k tomu neřeknu nic podmětného, ale nejsem moc obeznámen s
vývojem tagování turistických značek a tak, jak je to popsáno na uvedené wiki
stránce, mi to příjde příliš zmatené, abych to pochopil.

Jelikož je však zmapování turistických tras v OSM pro mě velice důležité, chci
se zeptat jaký je stav, tedy kolik je toho už zmapováno, a jakým způsobem
chceme zmapovat zbytek? Předpokádám, že data nám nikdo nedá, na leteckých
snímcích toho moc vidět není a GPS moduly v lese málokdy dostanou přesný fix
(nehledě k tomu, jak zdlouhavé by bylo obejit značky v celé ČR).

Díky za odpověď.

--
Ing. Radek Bartoň

Faculty of Information Technology
Department of Computer Graphics and Multimedia
Brno University of Technology

E-mail: blackhex na post.cz
Web: http://blackhex.no-ip.org
Jabber: blackhex na jabber.cz