[Talk-cz] Tagovani turistickych stezek

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Pondělí Únor 9 10:40:31 UTC 2009

On Mon, 09 Feb 2009 10:07:27 +0100, Radek Bartoň <blackhex na post.cz> wrote:

Současný stav můžete vidět na <http://www.openstreetmap.cz/>, tedy něco už tam je, ale stále toho dost chybí.
Pro lesní pěšiny, které už na katastrální ani fotomapě nejsou vidět nezbývá než použít GPS. Přesnost v lese většinou není tak strašná, aby to podle toho nešlo nakreslit (tedy alespoň u toho mého) - možná to bude o několik desítek metrů mimo, ale na komerčních mapách to stejně přesnější není.
Zdlouhavé to samozřemě bude, ale jestli máte lepší nápad, jak by to šlo udělat, tak sem s ním.

--
Petr Dlouhý