[Talk-cz] Tip na citlivou GPS

Stanislav Brabec utx na penguin.cz
Středa Únor 11 13:00:47 UTC 2009

Martin Kokeš píše v St 11. 02. 2009 v 12:19 +0100:
> Vážení, pokud někdo hledá citlivou GPS na logování do lesa, resp. na
> logování vůbec, můžu doporučit nové GPS s 66kanálovým čipsetem Mediatek
> Qstarz BT-1000X (cca 6 MB logger) a nebo BT-Q818X bez loggeru. Umí i 5
> Hz mód a jejich citlivost a přesnost je opravdu skvělá.

Mám předchozí model BT-Q1000P (51 kanálů). Přesnost v hlubokém lese
uprostřed léta u něj rozhodně nemohu potvrdit, odchylka dosahovala místy
i 200m: http://www.penguin.cz/~utx/temp/les_gps.png

Citlivost mohu potvrdit. V lese se neztratila nikdy, ve Praze mívá občas
problémy v kapse v tramvaji ve Vodičkově ulici, jinak se chytá stále.
Často se chytá dokonce při průjezdu metra stanicí Vyšehrad nebo na
Palackého náměstí v podzemí v místě, kde je jakýsi skleněný vrchlík
zasahující nad zem.

--
Stanislav Brabec
http://www.penguin.cz/~utx