[Talk-cz] Tagovani turistickych stezek

Pavel Machek pavel na suse.cz
Čtvrtek Únor 12 19:57:02 UTC 2009

On Tue 2009-02-10 13:16:58, Tom?? Tich? wrote:

> Ještě mě napadla jedna otázka ohledně guidepostu a jeho relací:
>
> Jak vyřešit, když chci zmapovat rozcestník a znám cíle na šipkách, ale
> ty cíle ještě nejsou zmapovány. Pak tu relaci nemůžu použit, protože
> nebudu mít jejího člena do role destination. Dá se vytvořit prázdná
> relace?  Chtělo by to nějaké tagy, kam si tyto informace poznamenat
> alespoň do doby než budou zmapovány ostatní rozcestníky.

Ja nevim, znacit u rozcestniku kam ukazuje uz mi prijde celkem
prehnane... nestacilo by to tam udelat jako poznamku?

Jake je vyuziti toho ze to bude v relaci?

Rozcestniky typicky neukazuji jen  na pristi rozcestnik, ale klidne
pres par dal.. a koneckoncu vubec nemusi ukazovat na jiny
_rozcestnik_: 'Ricany bus 2km'.