[Talk-cz] natural=water vs landuse=reservoir

Karel Volný kavol na seznam.cz
Neděle Únor 15 18:29:57 UTC 2009

'hoj,

chtěl jsem doplnit jména rybníků v okolí trasy, co se teď snažím nasypat do
mapy, a zjistil jsem, že tyto rybníky jsou označeny jako natural=water

podle wiki (http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:natural=water) by se ale
takto měla označovat jezera a jezírka; pro lidmi vytvořené nádrže (= rybníky)
by se asi mělo používat landuse=reservoir
(http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:landuse=reservoir)

jenže když jsem to zkusil změnit, tak se mi ta plocha přestala vykreslovat,
ačkoliv podle wiki by to oboje měl být modrej flek

tož kde je chybka, pochopil jsem to špatně, anebo máme většinu republiky blbě
otagovanou a zároveň Merkaartoru chybí příslušné vykreslovací pravidlo?

K.