[Talk-cz] dotaz na poslední verzi JOSM

Kubajz kubajz na kbx.cz
Středa Únor 18 17:47:06 UTC 2009

Ahoj,

v pripade problemu je dobre vzdy nejprve uplne odstranit nastaveni ze
starsi verze (staci prejmenovat adresar .josm nebo na windows jinde -
nevim kde) a vyzkouset, jestli se to opravdu chova spatne nebo jestli je
to chyba v nacitani konfigurace ulozene ve starsi verzi. Nekolikrat se
mi uz stalo, ze to bylo timhle zpusobene.