[Talk-cz] dotaz na poslední verzi JOSM

Zdeněk Pražák ZPrazak na seznam.cz
Pátek Únor 20 14:24:36 UTC 2009

Takže dnešní pokračování:
stáhl jsem si  dnešní verzi JOSM 1431
Po otevření JOSM a zaškrtnutí nastavení Modeless working (Potlach style) se mi při zvoleném nástroji kreslit uzly vždy po vytvoření bodu přepne JOSM do nástroje Výběr
Pokud zruším v  nastavení zaškrtnutí položky modeless Working, tak se mi při použití nástroje kreslit uzly jednotlivé uzly nespojují.
Včera mi to chvilku s verzí 1425 fungovalo správně ale po vytvoření cca 100 bodů se opět objevilo uvedené nespojování bodů
Už nevím co si mám o tom myslet a jak JOSM přinutit ke spojování jednotlivých bodů.

JOSM stahuji ze stránky http://josm.openstreetmap.de/download/ jako Josm-latest.jar

Pro Tomáše Tichého
Bylo by možné mi zaslat na mail tebou stažený soubor josm-latest.jar jestli se mi nepoškodil během stahování
Děkuji Pražák