[Talk-cz] dotaz na poslední verzi JOSM

Zdeněk Pražák ZPrazak na seznam.cz
Sobota Únor 21 07:23:36 UTC 2009

No to by ale předpokládalo, že ovládám angličtinu. Mohl by někdo znalý angličtiny napsat na josm-dev mailing list bugreport, nebo na trac ohledně zmíněného zpomalení napojování bodů.
V posledních verzích JOSM již kvůli tomu skoro nelze pracovat a verzi JOSM 1306, ve které se to neprojevovalo již nepodporuje  wmsplugin.
Děkuji, Pražák