[Talk-cz] dotaz na poslední verzi JOSM

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Neděle Únor 22 21:16:51 UTC 2009

On Wed, 18 Feb 2009 17:31:07 +0100, Zdeněk Pražák <ZPrazak na seznam.cz>
wrote:

Já vím, v čem je váš problém. Už jsme si o tom psali v souvislosti s
duplicitními body.
Jde o to, že vy používáte pro přidání nového bodu dvojklik, místo
jednoduchého kliknutí. V novém JOSM byla přídána nová vlastnost - dvojklik
nyní znamená ukončení cesty (aby nebylo nutné zbytečně přepínat módy), a
ve vašem případě to tedy cestu ukončí po každém zadaném bodu.