[Talk-cz] dotaz na poslední verzi JOSM

Zdeněk Pražák ZPrazak na seznam.cz
Pondělí Únor 23 05:39:37 UTC 2009

V jiných programech mi tablet funguje normálně, alespoň jsem si nikdy nevšiml nějakých problémů.
Například v Photoshopu mi kreslení reaguje na poklepání hrotem pera a je v něm aktivní položka reagující na sílu přítlaku hrotu pera.
JOSM reaguje na poklepání hrotem pera pouze v ovládacích lištách, v aktivní ploše poklepání hrotem pera bod nevloží a musím stisknout pro jeho vložení tlačítko na peru.
Až přijdu domu podívám se pro kontrolu ještě do nastavení tabletu.

Pražák