[Talk-cz] další bug JOSM 1391

Zdeněk Pražák ZPrazak na seznam.cz
Čtvrtek Únor 26 15:06:28 UTC 2009

Zkusil jsem tedy použít obyčejnou myš místo tabletu a narazil jsem na další problém:
Pokud ukládám cestu v blízkosti nějaké jiné tak jsem byl zvyklý stisknout ctrl a kliknout tak, aby se vložené body nepřipojily do již zadané cesty.
Když však s myší při stisknutém ctrl  klikám levým tlačítkem myši, tak se první bod vloží, druhý také a vytvoří se cesta mezi nimi. Při dalším stisknutí levého tlačítka se sice vytvoří další bod, alejiž jako součást nové cesty, tj je nově vytvořená cesta pouze mezi druhým a třetím bodem.

Toto chování se projevuje ať je v preferencích volba draw rubber-band helper line  zaškrtnuta či ne.

Tablet mi toto nedělá a nově vytvořené cesty při stisknutém spojuje spojuje i po více úsecích.
Pražák