[Talk-cz] dotaz na poslední verzi JOSM

Zdeněk Pražák ZPrazak na seznam.cz
Čtvrtek Únor 26 16:32:51 UTC 2009

Stáhl nejnovější build 1446 a zkusil jsem vytváření bodů tabletem, zda se náhodou něco nezměnilo.
Zjistil jsem, že se body vytvářejí a spojují do cesty nějakým divným způsobem.
vytvářel jsem cestu - první tři body se spojily do jedné cesty, pak se začaly vytvářet jednotlivé nespojené body, po několika samostatných bodech se začaly opět spojovat, vytvořila se cesta o pěti bodech, následovaly zase 3 samostatné body a zase se začala cesta spojovat a vytvořila tentokrát cestu ze čtyř bodů a tak to pokračovalo dál vždy s náhodným počtem bodů spojených a volných.

Nastavení preferences bylo nezaškrtnuté  draw rubber a modeless working

Při zaškrtnutém draw rubber a modeless working mi přeskakoval nástroj kreslení vždy po vytvoření bodu na nástroj výběr

při pouze zaškrtnutém modeless working mi rovněž přeskakoval nástroj kreslení na výběr

Při pouze zaškrtnutém draw rubber  se mi projevovalo opětovně náhodné spojování cesty
Pražák