[Talk-cz] Jednotne znacenie Turistickych tras, cyklotras, naucnych chodnikov v openstreetmap

MP singularita na gmail.com
Neděle Leden 4 09:44:00 UTC 2009

> ... ale jednu věc přeci jen udělám, něco jsem si hledal a narazil jsem na
> http://postgis.vsb.cz/GISacek2007/sbornik/spicelova_gisacek07.pdf, kde se
> hovoří o možné záměně barev značek, především červené se zelenou, pro lidi s
> poruchou barvocitu, zkusím se zeptat autorky, jaké konkrétní odstíny barev by
> nám doporučila používat

Asi podobne odstiny co v realite - pokud nekdo nevidi rozdil mezi
cervenou a zelenou na mape, tak v terenu bude mit uplne stejny
problem. Pokud by se pouzily vyrazne jine odstiny nez v realu, tak
budou mit zas problem nebarvoslepi. Asi by ale slo pouzit neco (napr.
trochu tmavsi cervenou a trochu svetlejsi zelenou), co od sebe rozlisi
i barvoslepi.

Martin