[Talk-cz] Katastralni mapy CUZK

Ondrej Novy onovy na nomi.cz
Pondělí Leden 5 22:10:13 UTC 2009

Ahoj,

najde se tu nekdo kdo chape katastralni mapy CUZK? Chtel sem nakreslit takove
to hezke pozadi par malym vesnicim (landuse=residential). Podival sem se tedy
do 'prehledky' kde jsou vyznaceny hranice katastralnich uzemi, ale to mi
prislo strasne obrovske (ty katastralni uzemi na sebe navazuji - coz asi tak
velkou vesnici v mape nakreslnou mit nechceme, kdyz je ve skutecnosti znatelne
mensi - co se tyka budov a zastavene plochy). Mrkl jsem tedy do 'kn', jde jsou
parcely se svymi cisly. Nektere jsou oznaceny carkovane, jine plnou carou,
myslel jsem si teda ze plna cara = zastavena plocha. Zkusil jsem podle toho
obtahnout jednu obec, ale ztroskotal jsem.
Jak to delate vy? Diky.

--
S pozdravem/Best regards
 Ondrej Novy