[Talk-cz] plugin na multipolygony

Zdeněk Pražák ZPrazak na seznam.cz
Středa Leden 7 17:07:52 UTC 2009

> Pres relace. Do vodni plochy nakreslis objekt, udelas z neho relaci typu
> multipolygon a nastavis inner/outer.

Bohuzel editor relaci v JOSM nepodporuje autocomplete ani nic jako
presets pro relace (cili vytvareni multipolygonu je celkem opruz
zahrnujici velke mnozstvi psani), takze jsem vyrobil plugin, co dela
automaticky multipolygon ze zvolenych objektu (vcetne nastaveni
inner/outer) jednim kliknutim.
Je to na http://josm.openstreetmap.de/attachment/ticket/478/multipoly.zip
(casem to snad prijmou do JOSM, zatim si toho pluginu v bugu asi nevsimli :)

BTW ten odkaz je "jen" na zdrojak, zkompilovany .jar jsem dal na
http://git.wz.cz/multipoly.jar

Martin

Bylo by možné popsat i pro počítačové laiky postup instalace uvedeného pluginu (jak jej stáhnout, kam stažený jar soubor umístit atd.) a popsat nějaký vzorový případ vytvoření multipolygonu například ostrova v rybníku.

Děkuji Pražák