[Talk-cz] Několik nástrojů

Tomáš Tichý t.tichy na post.cz
Úterý Leden 13 16:55:59 UTC 2009

2009/1/13 Petr Dlouhý <petr.dlouhy na email.cz>:

> [...]
> se hodí výrazně víc, než přiřazovat tagy samotným wayím - má to spoustu
> výhod:
>        Je možné přiřadit trase nějaké další informace (a to na jednom místě pro
> celou cestu)
>        Je možné si nechat stáhnout celou trasu.
>        Neplete se to mezi ostatní tagy.
>        Je možné jednoduše odlišit dvě cesty stejného typu vedoucí po stejné
> silnice.
>        A mnoho dalšího.
> Taky se pomocí nich dělají objekty (lesy, budovy) "s dírou".
>
> Nejsem si ale jist, že fungují v Potlachu.

Fungují.

> Mimochodem, dájí se nějak značit turistické trasy KČT pomocí relací (aby
> se to zobrazilo na openstreetmap.cz)?

Zatím asi ne.

Já jsem zatím na těch pár značek co jsem značil použil zhruba takovou relaci:
type=route
route=foot
network=kct
symbol=green stripe between white stripes
kct_green=major

Jen mám pořád dilema, jestli používat route=foot nebo route=hiking, ve
světě se používá obojí. Měli bysme to nějak sjednotit a dát na wiki.

=TT=