[Talk-cz] Několik nástrojů

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Úterý Leden 13 20:02:17 UTC 2009

On Tue, 13 Jan 2009 19:10:55 +0100, Zdeněk Pražák <ZPrazak na seznam.cz> wrote:

Turistické trasy asi zatím nefungují (nezobrazují se na openstreetmap.cz), ale třeba cyklistické ano (ty se zobrazují ve vrstvě "cycle map" na openstreetmap.com).
Otevřete kartu relací (v levém sloupci dole "otevřít seznam všech relací"). Vyberete do bloku objekty, které mají být v relaci, a kliknete na "nový" na kartě relací. Objeví se okno "vytvořit novou relaci", a na něm jsou tlačítka "přidat" (přidá označené objekty), "odebrat" (odebere je).
Přidáte tagy, pro cyklotrasu by to bylo:
type=route
route=bicycle
network=ncn, rcn, lcn (národní, regionální, lokální trasa)
source=...
ref=číslo cesty

ale na ty tagy se nelíp podívejte na již existující relace.

Stavající relace se zobrazují buď v karte relací, a nebo dole pod tagy od objektů, které je tvoří.

--
Petr Dlouhý