[Talk-cz] značení občasných vodních toků

Karel Volný kavol na seznam.cz
Úterý Leden 13 21:28:09 UTC 2009

> Jak mám zavést své značení?
> To mám na českou wiki navrhnout například tag waterway: wash a používat jej
> v JOSM při tvorbě potoků označených na turistických mapách jako občasné
> toky Pražák

mno, aby se to zatím aspoň nějak vykreslilo, tak bych se držel zavedeného
waterway=river nebo =stream, a přidal bych k tomu něco na rozlišení, zběžným
pohledem na wiki soudím, že třeba type=wash by nemuselo s ničím zkolidovat

K.