[Talk-cz] dotaz na verzi JOSM 1344

Zdeněk Pražák ZPrazak na seznam.cz
Pondělí Leden 26 17:23:06 UTC 2009

stáhl jsem si dnešní verzi JOSM (číslo 1344) a chtěl jsem se zeptat, zda pozorujete také problémy s vkládáním jednotlivých uzlů pomocí kliknutí.
Já musím na to aby se uzel vložil mnohdy kliknout několikrát. (Používám tablet a pero)
Ve verzi, kterou jsem používal doteď (1306) a v předchozích se mi toto nikdy nestávalo.

Dále jsem se chtěl zeptat, zda se dá z předvoleb odstranit předvolená nabídka na zobrazení příslušné featury a navolit aby se kurzor vložil do prvního okénka tak jak tomu bylo v minulosti, aby se dalo ihned psát třeba název lesa, ulice atd