[Talk-cz] dotaz na verzi JOSM 1344

Michal Grézl michal.grezl na gmail.com
Středa Leden 28 19:34:12 UTC 2009

2009/1/26 Zdeněk Pražák <ZPrazak na seznam.cz>:

> stáhl jsem si dnešní verzi JOSM (číslo 1344) a chtěl jsem se zeptat, zda pozorujete také problémy s vkládáním jednotlivých uzlů pomocí kliknutí.
> Já musím na to aby se uzel vložil mnohdy kliknout několikrát. (Používám tablet a pero)
> Ve verzi, kterou jsem používal doteď (1306) a v předchozích se mi toto nikdy nestávalo.

tak tohle se mi stava odjakziva, uz sem si zvykl:), mozna ze v nove
verzi pridali nejakou tupou zbytecnost navic a josm se jeste vice
upomalilo a problem se tak stal vice zjevnym. Napravu neocekavam.

> Dále jsem se chtěl zeptat, zda se dá z předvoleb odstranit předvolená nabídka na zobrazení příslušné featury a navolit aby se kurzor vložil do prvního okénka tak jak tomu bylo v minulosti, aby se dalo ihned psát třeba název lesa, ulice atd

tak tohle mi v 1345 funguje, treba to byla nejaka chvilkova regrese
--
Michal Grézl
http://walley.org