[Talk-cz] Návrh zprávičky na Abclinuxu

Vojtech Forejt forejt na fi.muni.cz
Čtvrtek Leden 29 12:41:46 UTC 2009

Dobry den,

neco takoveho je urcite potreba. Napadlo me, ze by mozna nebylo spatne
vydat nejakou tiskovou zpravu i pro media se sirsim zamerenim. Ale v tom
pripade by to muselo byt obecnejsi, trochu popularne naucne a musela by
tam byt nejaka "bomba" i pro bezneho ctenare. Mohli bychom treba ukazat,
ze nove otevrene useky silnic se v OpenStreetMap objevuji behem hodin az
dnu, zatimco Seznamu nebo Google Maps to trva tydny az mesice.

Zprava by se pak dala poslat ruznym celostatnim mediim, pripadne jejich
konkretnim novinarum, kteri se trochu vyznaji v IT. S trochou stesti by
ji nekde mohli vydat.

Co na to ostatni?

V48