[Talk-cz] Návrh zprávičky na Abclinuxu

Tomáš Tichý t.tichy na post.cz
Čtvrtek Leden 29 14:41:49 UTC 2009

S mainstreamovými médii bych ještě chvilku posečkal, až budeme alespoň
na takové úrovni jako Němci ;-)
Jinak kromě abclinuxu bych dal zprávičku ještě minimálně na roota a na
navigovat.cz.

K vlastnímu textu zprávičky:

Nejsem jistý, jestli je potřeba explicitně zmiňovat ve zpráviččce
použité datové zdroje, pokud ano, tak bych tam minimálně přidal "na
základě podkladů.... a vlastních GPS záznamů a pozorování".

Potom "...svobodné alternativy k Google Maps" se mi nezdá moc
výstižné, protože OSM je mnohem víc. Co třeba "mapová wikipedie"?

Ale v podstatě je to jedno, hlavně aby se o projektu se vědělo :-)

=TT=