[Talk-cz] Návrh zprávičky na Abclinuxu

Ondrej Novy onovy na nomi.cz
Pátek Leden 30 12:28:57 UTC 2009

Ahoj,

On Thu, Jan 29, 2009 at 01:19:26PM +0100, Petr Dlouhý wrote:
> Dobrý den,
>
> v krátké době budou zmapovány všechny české silnice (I., II. a III. třídy). Bylo by tedy dobré napsat o tom zprávičku na Abclinux (případně i jinam). Můj návrh je:

rad bych ale jeste pred timto krokem poukazal na jednu vec. Dle skriptu budou
mozna silnice hotovy, prakticky je situace trosku jina. Narazim na SPOUSTY
silnic, ktere maji ref, ale nejsou dotazen od zacatku do konce (konci drive).
Nez nejakou zpravicku vydame, imho bychom meli provest komplexni kontrolu cele
republiky proti RSD datum - nejak si to rozdelit, najit poloautomaticke
mechanizmi a vrhnout se na to.

--
S pozdravem/Best regards
 Ondrej Novy