[Talk-cz] ofici??ln?? psan?? velk??ch p??smen v n??zvech ulic

Radomír Černoch radomir.cernoch na gmail.com
Středa Červenec 1 13:08:11 UTC 2009

Dobrý den,

jak moc je v otázce velkých písmen důvěryhodná databáze České pošty na
psc.cpost.cz? Kontroloval jsem ulice, u kterých si jsem velkými/malými
písmeny jistý a všechny byly v pořádku.

S pozdravem,
Radek Černoch