[Talk-cz] Zaverecne hlasovani o adresach

Radomír Černoch radomir.cernoch na gmail.com
Úterý Červenec 21 20:40:08 UTC 2009

Dobrý den,

plánuji následující postup:

1) Data se stáhnou z download.geofabrik.de (výřez ČR).
2) Vyberou se primitivy s "addr:[house|alternate]number".
3) Převod probíhá dle schematu, které prošlo konferencí.
4) Pokud je náhodou někde dům s čp., ale bez čo., čo. se nahradí
   otazníkem (nebylo by jasné, zda "nové housenumber"=čp. nebo čo.)
5) V JOSM se výsledná data rozdělí do menších oblastí (kvůli limitům)
6) A kus po kusu nahrají na server.

Budu velmi rád za rady a připomínky. Jediné, co jsem zatím nemohl
vyzkoušet nasucho, je samotný upload.

S pozdravem,
Radek Černoch