[Talk-cz] Adresy podruhé

Tomáš Tichý t.tichy na post.cz
Pátek Červenec 31 09:22:29 UTC 2009

Prosím přečtěte si diskuzi k adresám v těchto vláknech
http://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-cz/2009-June/003055.html
http://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-cz/2009-June/003019.html

tam jsou vámi popsané problémy  diskutována a vyřešena shodou na
"nejmenším zlu".

Pokud nemáte sílu to číst, pak jenom ve zkratce: Nové schéma řeší
právě problém české "speciality" dvojího číslování - do celosvětově
užívaného housenumber se píšou obě čísla v nejrozšířeněji používaném
formátu v ČR právě z důvodu snadného použití v navigacích a
vyhledávačích, které nebudou lokalizovány (t.j. když vám někdo dá
adresu a zadáte ji do navigace, je nejvíce pravděpodobné, že ji
navigace najde, i když nebude přizpůsobena českým poměrům).

Otazníky jsou v místech, kde je nutná ruční kontrolu po automatickém
skriptu a poté budou odstraněny.

=TT=