[Talk-cz] Stažení veelké plochy

Jan Dudík jan.dudik na gmail.com
Středa Červen 3 16:11:08 UTC 2009

Mám s tím dva problémy:
když v této url změním souřadnice na medle menší výřez, stahuje se
mnohem víc dat (půvoní url 9 MB, po změně na cca jihočeský kraj jsem
to stopnul po 15 MB, totéž při
http://osmxapi.hypercube.telascience.org/api/0.6/*[place=*][bbox=14.00,48.50,15.00,49.00]")
a pak mi JOSM hlásí, že u některých prvků chybí atribut version a že
tedy nemůže otevřít :-(

J&D