[Talk-cz] Adresy, finale diskuse

Karel Volný kavol na seznam.cz
Čtvrtek Červen 4 20:00:54 UTC 2009

> Asi pozdě, ale přijde mi divné dávat to hlavní číslo (které je jediné
> v cca 6000 obcích) pod nějaký složitý klíč a jako hlavní počítat to
> orienační, které je pouze v několika (100? 200?)  velkých městech .
> Nebo to nechápu?

uff, cože?

takže plán je nacpat do addr:housenumber, které se běžně renderuje, číslo
orientační, a do addr:konskriptionnummer (*), které se nerenderuje, o jehož
existenci skoro nikdo neví, a kdo ví, tak neví, co to je za sprosté slovo,
číslo popisné?

(*) schválně jsem se nepodíval, jak je to správně - tak kolik tam mám
překlepů?

- nezlobte se na mě, ale vy kdo to prosazujete, to jste asi a) spadli z
jahody, b) už léta žijete v nějaké jiné zemi a na situaci v rodné vísce jste
zapomněli, c) v životě jste nevytáhli paty z vaší velkovesnice, ve které se
omylem dá něco najít i podle čísel orientačních, někam za humna, kde jsou
pouze čísla popisná

nebýt tohoto příspěvku, na kterej reaguju, tak si celou dobu myslím, že se
jenom hádáte, jestli má být číslo orientační německy nebo anglicky (což mi
přijde divný, používat němčinu pro něco, co se prý nyní používá jen v
neněmecky mluvících zemích, ale budiž), nicméně je-li to takhle ... tak co,
a), b) nebo c)?

K.