[Talk-cz] Adresy, finale diskuse

Martin Kokeš shr3k na typo3-hosting.com
Pátek Červen 5 08:34:20 UTC 2009

Dne 5.6.2009 9:07, Petr Nejedlý napsal(a):
> Zdar,
>
> Moje namitky proti konscriptionnummer:
> 1. Nikdy zadny globalni search engine nebude zohlednovat tuhle opicarnu.
> 2. Nikdy zadny globalni rendered nebude renderovat tuhle opicarnu.
> 3. (plyne z 1 a 2) AndNav2 me nikdy nedovede na takovou adresu.

1. Ale ano, bude a zohledňuje. Zkuste si vyzkoušet v libovolných
webmapách v libovolném městě zadat adresu s číslem popisným a číslem
orientačním. Najde vám obojí.
2. Pokud nikdo nenavrhne a nepožádá o začlenění příslušného stylu, o co
se, jak vidno, už vynasnažil Radek Černoch, tak ne.
3. Pokud bude vývojář AndNav2 líný začlenit do svého SW funkci, kterou
disponuje libovolný TomTom Navcore, IGO, Garmin, tak nedovede. V opačném
případě ano.

Tato opičárna u nás je od C.K. R-U, stěžujte si u svých samospráv, proč
za ta léta, kdy jsou u vesel a nejsou řízení centrálně, ještě nezavedli
čísla orientační (housenumbers), jak je současným standardem:

http://en.wikipedia.org/wiki/House_numbering

MK