[Talk-cz] Adresy, finale diskuse

Petr Nejedlý petr na nejedli.cz
Pátek Červen 5 18:31:50 UTC 2009

Martin Kokeš napsal(a):

> 1. Ale ano, bude a zohledňuje. Zkuste si vyzkoušet v libovolných
> webmapách v libovolném městě zadat adresu s číslem popisným a číslem
> orientačním. Najde vám obojí.
> 2. Pokud nikdo nenavrhne a nepožádá o začlenění příslušného stylu, o co
> se, jak vidno, už vynasnažil Radek Černoch, tak ne.
> 3. Pokud bude vývojář AndNav2 líný začlenit do svého SW funkci, kterou
> disponuje libovolný TomTom Navcore, IGO, Garmin, tak nedovede. V opačném
> případě ano.

Nepochopili, takze na ujasneni:
Mluvim o OSM, ne libovolnych web mapach. Ty to prave umi, nebot nemaji
"tu opicarnu".
"tou opicarnou" myslim, ze informaci, podle ktere chceme hledat a kterou
chceme renderovat
si na nasem pisecku hodlame dat jen(*) do nejakeho exotickeho tagu.
Samozrejme jde jak do vyhledavace tak do rendereru dodelat podporu nasi
lokalni anomalie,
jenze jak by to vypadalo, kdyby si kazdy na svete pridal tu svoji
lokalni a lokalnejsi ("/III" v jistem
zminenem meste) anomalii do dalsiho tagu a chtel, aby mu nad tim osm.org
(a jine globalni projekty,
jako treba zmineny AndNav, ktery ostatne pro hledani pouziva dalsi,
pologlobalni sluzbu) fungovaly
vsechny takove ty normalni featury jako je renderovani a hledani.

*) Zatimco jsem spal (SF, CA, USA), zacaly se veci pohybovat mnou
preferovanym smerem.

> Tato opičárna u nás je od C.K. R-U, stěžujte si u svých samospráv, proč
> za ta léta, kdy jsou u vesel a nejsou řízení centrálně, ještě nezavedli
> čísla orientační (housenumbers), jak je současným standardem:

Tou opicarnou jsem nemyslel zpusob evidence adres, ale jeho navrhovanou
reprezentaci v OSM.

Nenik