[Talk-cz] Adresy, finale diskuse

Stanislav Brabec utx na penguin.cz
Pátek Červen 5 19:16:19 UTC 2009

Radomír Černoch píše v Pá 05. 06. 2009 v 19:53 +0100:
> Zdravím,
>
> co říkáte na změnu, ve které 'housenumber' obsahuje čp i čo
> (podrobnosti ve vedlejším vlákně)? Vyhledávači pak stačí porovnávat
> hledané číslo s řetězcem v 'housenumber' a na ostatní tagy nehledí.
> Navíc se tak řeší "problém Jindřichův Hradec". Je to ten systém ala
> Google, který tu někdo před chvílí posílal.

Já jsem pro. Jak diskuse ukázaly, způsob "jak se to píše v občance" je
sice redundantní, ale bez další informace je dokonce ani nelze odvodit
z ostatních tagů.

Dovedu si představit i tag housenumber_algorithm, který jeho vytvoření
popisuje (zpravidla jednotný pro celé město), a který by umožnil
housenumber vygenerovat. Např.:
UL CO"/"CP
UL CP
UL CP"/"SUBURBID
SUBURBID" "CP
CP OR CE"E"

Pořadí č. o. <-> č. p. není úplně jasné. Např. v Praze se častěji
používaná verze Ulice č. o./č. p. Úřady však používají
adresu v méně logické formě Ulice č. p./č. o. (jméno ulice tak leží
vedle č. p., které se však k ulici nevztahuje).

Takže bychom měli čtyři tagy:
housenumber = tak, jak se to píše v občance
č. p.
č. o.
č. ev.

Stanislav Brabec