[Talk-cz] Gradiozni experiment tendujici ke konvergenci disputace o notaci adresnich elementu

Radomir Cernoch radomir.cernoch na gmail.com
Neděle Červen 7 13:51:51 UTC 2009

Pavel Kovář píše v Ne 07. 06. 2009 v 15:40 +0200:
> Hmm tak potom holt nezbude než do housenumber psát primární číslo dané
> místí zvyklostí a do alternate to druhé a přidat tag který určí co za
> číslo v tom housenumber vlastně je.
> addr:housenumber=číslo běžně užívané v dané oblasti
> addr:alternatenumber=Druhé číslo
> addr:HouseNumType={ce/cp/co}

To je také možné. Jenže i v Praze a Brně jsou doby bez čísel
orientačních, ačkoli se čísla orientační používají jako hlavní.
Může se pak stát, že dotaz "Brno, Jarní 20" dá nejednoznačný výsledek.

> Co se renderu týče si myslím že méně čísle je v tomto případě více a
> vykreslovat jenom housenumber a stím že co je to zač určí druh písma.

Ano, ale pokud už budeme dělat zásah do Mapniku (což návrh nutně
nevyžaduje), můžeme rovnou specifikovat vykreslované políčko v jeho
stylu. Není třeba za každou cenu cpát text na mapě do "housenumber".