[Talk-cz] CzechAddress 0.2.2

Radomir Cernoch radomir.cernoch na gmail.com
Neděle Červen 7 23:52:39 UTC 2009

Dobrý den,

aktuální verze CzechAddress je nyní 0.2.2. Přináší opravy chyb a
zrychlení načítání pluginu i jeho odezvu za běhu (objevil jsem krásu
profilování v Netbeans).

Doporučuji zkontrolovat, zda se Vám během víkendu nenainstalovala verze
15707. Pokud ano, plugin se nebude automaticky aktualizovat. V takovém
případě je nejlépe plugin ručně smazat a znovu nainstalovat. Tato
komplikace mne mrzí, nevznikla však mojí vinou.

S pozdravem,
Radek Černoch