[Talk-cz] komplikovanějších budovy v KN

MP singularita na gmail.com
Středa Červen 10 20:55:43 UTC 2009

> Jaký je správný postup pro kreslení budov z KN, které jsou v KN
>  rozděleny čarou oddělující části s jinou výškou?
>
>  ? nakreslit dvě přiléhající budovy:
>  + lze to udělat pouze za pomoci KN
>  + tak to na mapě většinou nacházím
>  - logicky to není dobře, protože uvnitř je to jedna budova

To je asi jediny "spravny" postup pokud se planuje doplneni tagu typu
building:height a building:levels.

Stejne jako silnice se musi "nelogicky" drobit na mensi segmenty
protoze na ruznych castech muze byt most, tunel, nebo napr. omezeni
rychlosti (pak se daji v aplikaci co ty data vyuziva pripadne
"slepovat" podle odpovidajiciho name/ref), stejne tak se musi budova
drobit na mensi casti co maji jine vlastnosti.

Jinak ne vzdy je to v KN takhle rozdelene. Obcas je tam ruzne vysoka
budova jako jeden polygon.

>  ? ignorovat to, a celé to nakreslit jako jednu budovu
>  + logičtější
>  - z KN nemusím poznat, ke které budově objekt patří

Taky reseni kdyz se s tim nechci prilis matlat, rozdelit to pozdeji
jde vzdycky :)

>  ? nakreslit to jako dvě budovy nad sebou s různým layer
>  + nejlogičtější
>  - z KN nemusím poznat, ke které budově objekt patří
>  - komplikovanější na zakreslení

Tohle bude delat bordel, ruzne programy pak muzou dospet k nazoru ze
na danem fleku jsou 2 budovy a nemusi byt jasny jak to interpretovat
(napr. je jedna dvoupatrova a NAD ni je sedmipatrova? Nebo ta
sedmipatrova "prebiji" dvoupatrovou, ktera tam neni?).

Vzhledem k tomu, ze casto na jedne budove (obchodak) byva stavena
druha (garaze) a ze pripady kdy je postavena budova, pak je "vzduch" a
pak dalsi budova jsou sice ridke ale vyskytuji se (ruzne obchodni
galerie a nekde jsem videl i obrazek, kde bylo ve spodni vrstve
postavena budova asi s parkovistem, nad tim vrstva ke vedla silnice a
nad tim stadion.

Martin