[Talk-cz] Gradiozni experiment tendujici ke konvergenci disputace o notaci adresnich elementu

Petr Nejedlý petr na nejedli.cz
Pátek Červen 12 20:53:02 UTC 2009

Radomir Cernoch napsal(a):
> Dobrý den,
>
> čeká Vás dlouhý mail. Chystáte-li se jej rovnou smazat, čtěte alespoň
> poslední sekci.

Uff, tak konecne jsem trochu pouzitelny (tentokrat uz hezky doma na
Peklove).
> Adresa 'Vodičkova 792/40, Praha' se tak zapíše jako:
> 'addr:housenumber' = 792/40
> 'addr:[čp_klíč]'   = 792
> 'addr:[čo_klíč]'   = 40
> 'addr:street'      = Vodičkova
> 'addr:city'        = Praha
> 'is_in'            = Praha, CZ

Ano, takhle bych si to predstavoval. Mirna, vetsinou strojove dodana,
duplicita vyvazi zvysenou
kompatibilitu s obecnymi renderery a hledaci.

> * "E[če]"

+1

> 1) Čísla evidenční
> ------------------

Tady nemam silny nazor.
> 3) Čísla popisná
>
> Nebo je tu snad někdo, kdo na 'konskriptionsnummer' nedá dopustit?

Za to, ze bude vse fungovat jak ma bych i pripustil presne oznaceni tim
osklivym
nemeckym slovem.
Ostatne tyhle tagy tam pridavame kvuli semanticke cistote, tak proc je
"ciste" nenazvat.

Nenik