[Talk-cz] adresni body a POI

Petr Nejedlý petr na nejedli.cz
Úterý Červen 16 13:22:00 UTC 2009

Petr Kadlec napsal(a):

> Když jsem začínal, přišlo mi to přirozené a párkrát jsem to tak
> udělal. Pak jsem zjistil, že to renderer vůbec nezvládá, a i nějak
> obecně jsem si zdůvodnil, že to není úplně dobrý nápad, takže teď už
> je neslučuju…

No pokud z vyhledavace na shop=organic vypadne ze:
shop=organic [souradnice] near(1m) Namesti Sitna 3104, Kladno tak je
mozna OK to rozdelovat,
(ne vzdy jdete do obchodu s GPSkou, ze) ale zase se mi prici, aby na
benzince byly ctyri puntiky,
jako ze fuel, shop, restaurant a jeste k tomu cislo popisne...

--
Nenik