[Talk-cz] Proklat? ??sla popisn?

Kubajz kubajz na kbx.cz
Čtvrtek Červen 18 07:12:01 UTC 2009

Dejme tomu, ze az nekdo navrhne vhodny uzus, na kterem se sejde cela
evropa, tak to bude mit smysl. Ja bych to napsal cesky s tim, ze tam
budeme mit vse potrebne a kdyz se nedejbuh rozhodne, ze to ma byt jinak,
tak to neni problem automaticky preklopit. V pripade, ze to bude
cizojazycne, tak to vidim na to, ze bude muset byt na zadavani proste
plugin, protoze v ruce to nikdo psat nebude.