[Talk-cz] Czech Republic (mala ale nase)

MP singularita na gmail.com
Pondělí Červen 22 10:23:53 UTC 2009

>  * Mozna to dost zaplaca mapu. Proto by se mohlo pockat na API 0.7, kde
>  by se mohla objevit moznost vrstev (napr. administrativni hranice,
>  topografie), nebo vylouskat z toho jen dilci casti (obce, kraje).

Tohle je spis zalezitost editoru (editr dostane vsechny data, ale ty
co mne "nezajimaji" tak si je schovam) - cili tlacit na autory JOSM,
Merkaartoru, Potlatche a dalsich aby to tam docpali. Proste by se
definovalo par vrstev (reky, budovy, katastralni uzemi) + specialni
vrstva "zbytek", clovek by si pak vybral co chce videt a editovat

Martin