[Talk-cz] OpenTrackMap

Radek Bartoň blackhex na post.cz
Pondělí Červen 22 14:43:43 UTC 2009

Dne pondělí 22 Červen 2009 14:02:21 Petr Dlouhý napsal(a):

> Měl jsem pocit, že jsme se dohodli na používání tagů kct_barva=typ (i pro
> relace). Toto značení používá i routes plugin a <openstreetmap.cz>, a
> používá se na většině území (pokud vím). Proběhla od té doby na toto téma
> nějaká diskuze, kterou jsem nezaznamenal?

Zatím jsem tomu stezky správně zobrazit moc nevěnoval. Vzal jsem prostě první
způsob tagování, který jsem našel v datech a ten jsem použil. Následně si dané
vlákno pročtu a mapu přerendruji.

> Jinak ta mapa nezvládá souběžné trasy a rozcestníky, ale to je asi v plánu.

Souběžné trasy to svým způsobem řeší průhledností (0.7), takže to celkem vidět
je a trasy mohou být na svých místech (bez offsetu). Jak si představujete
zobrazovat rozcestníky? Něco jako barevné puntíky?

--
Ing. Radek Bartoň

Faculty of Information Technology
Department of Computer Graphics and Multimedia
Brno University of Technology

E-mail: blackhex na post.cz
Web: http://blackhex.no-ip.org
Jabber: blackhex na jabber.cz