[Talk-cz] OpenTrackMap

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Pondělí Červen 22 19:19:26 UTC 2009

Z výsledků minulých diskuzí relace použitá být nemusí. V případě různých odboček k vyhlídce a podobně, které se zkládají z jedné nebo dvou wayí je smysl použití relace docela diskutabilní. Na druhou stranu v případě delší cesty má relace velké výhody, takže bych byl klidně pro to, aby se používaly pouze relace (aby se motivovalo používání relací).

--
Petr Dlouhý