[Talk-cz] Czech Republic (mala ale nase)

Radomir Cernoch radomir.cernoch na gmail.com
Pondělí Červen 22 23:16:25 UTC 2009

hanoj píše v Po 22. 06. 2009 v 00:02 +0200:
> [...]
> * ESRI Shapefile S-JTSK [4]
>
> Jedna se o hole _linie_ hranic katastralnich uzemi, ze kterych je
> mozno vytvorit[6]:
> * katastralni uzemi
> * obce (LAU 2)
> * okresy (LAU 1)
> * kraje (NUTS 3)
> * CR (statni hranice)
>
> Namety pro vas:
> * Za predpokladu, ze zdroj WMS CUZK je uznany jako legalni, muzeme se
> zamyslet, zda to neuploadovat do OSM. Povsimnete si ze soucasna statni
> hranice je uz hodne popropojovana s admin. hran. jinych statu, lecos

Rozhodující jsou otázky, zda:
1) Může všechna data dočistit jeden člověk?
2) Existuje rozumný způsob, jak bez OSM práci rozložit mezi více lidí?

Bojím se, že na obě otázky je záporná odpověď.

> * V datech neni zadna informace o nazvu KU, je jich cca 16 tisic,
> resit pomoci OCR z vrstvy popisu WMS?

Stálo by to za pokus. Úspěch totiž znamená zelenou i pro adresy.
Pokud byste OCRkem prohnal nejdříve adresy, můžu nabídnout automatické
odhadnutí chybovosti.

> * Neni vytvoren zadny multipolygon, lze to zautomatizovat?

Ano, rád s tím pomůžu. Klidně mi napište.

> * Mozna to dost zaplaca mapu. Proto by se mohlo pockat na API 0.7, kde
> by se mohla objevit moznost vrstev (napr. administrativni hranice,
> topografie), nebo vylouskat z toho jen dilci casti (obce, kraje).

Nepletu-li se, administrativní hranice většinou kříží jen velká města;
ve zbytku země prochází skrz lesy a pole, kde to tak nevadí.
Navíc už dnes zavazí oblasti 'landuse=*'.

Osobně bych tedy byl spíše pro import a postupné doplňování jmen KU
spolu s tím, jak se postupně doplňuje mapa. Nemám však silný názor.

Díky za kus práce,
Radek Černoch