[Talk-cz] OpenTrackMap

Jachym Cepicky jachym.cepicky na gmail.com
Úterý Červen 23 05:19:48 UTC 2009

O normě by věděli studenti oboru "geoinformatika" v Olomouci, kde do
nich kartografii leje (už prof.?) Voženílek. Na toho bychom se mohli s
důvěrou obrátit, protože myslím, že jestli se na něco podobného netřese
sám, tak určitě by to použil jako bc - dpl. práci. tedy něco jako
"optimalizace turistické mapy čr na bázi osm"