[Talk-cz] OpenTrackMap

Radek Bartoň blackhex na post.cz
Středa Červen 24 09:19:58 UTC 2009

Dobrý den.

Na server http://blackhex.no-ip.org/opentrackmap.html jsem nahrál další verzi
mapy OpenTrackMap. Tentokrát je celá ČR vykreslována do úrovně 13 a Lysá Hora
v Beskydech do úrovně 17.

Hlavní změny jsou v tom, že jsem díky radě Jáchyma konečně vyřešil problém se
špatně projektovaným stínováním. Mapa je teď dostupná ve dvou variántách: ve
standardní kvalitě (256 barev) a ve vysoké kvalitě (32bit), úspora místa
standardní kvality je trochu více než dvojnásobná. Turistických stezek je
vykresleno daleko více, ale bohužel jsem zjistil, že i tak nejsou vykreslovány
úplně všechny, co jsou v datech, a tak je v úrovni 13 jen necelá polovina
republiky a teďka mi běží nové rendrování. Jelikož jsem však provedl drobnou
optimalizaci načítaných dat, vykreslování by mělo jet tentokrát rychleji.

S pozdravem,

--
Ing. Radek Bartoň

Faculty of Information Technology
Department of Computer Graphics and Multimedia
Brno University of Technology

E-mail: blackhex na post.cz
Web: http://blackhex.no-ip.org
Jabber: blackhex na jabber.cz