[Talk-cz] OpenTrackMap

Karel Volný kavol na seznam.cz
Středa Červen 24 11:18:38 UTC 2009

zdravím,

Dne St 24. června 2009 Radek Bartoň napsal(a):

> No tak tomuhle konkurovat nebudu moci. Vzhledem k výpočetní náročnosti
> renderingu a hardware, který mám k dispozici, si budu moci dovolit
> aktualizace tak jednou za 14 dní. Řešením by byla automaticky akualizovaná
> overlay vektorová vrstva, ale to je to samé co je k dispozici na
> openstreetmap.cz, takže to nemá cenu zavádět.

řešením je i generování dlaždic ondemand

jinak momentálně mohu nabídnout výpomoc s jedním ne-úplně-novým strojem
(Athlon64 1,8 GHz), který ale běží furt; o jeho rychlosti, resp. pomalosti při
předchozích experimentech už jsem se tu zmiňoval ;-)

stačí definovat rozhraní (kde si mám stáhnout vstup, kam mám uploadnout
výstup) a dodat konfiguraci

K.